Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze poszukuje:
Osób gotowych do podjęcia zatrudnienia w charakterze ASYSTENTA RODZINY, zgodnie z art. 12-17 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2016 poz. 575 z późń. zm.).
Wymagania konieczne:
obywatelstwo polskie
wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
niekaralność za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie pocztą kompletu dokumentów pod adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra
lub dostarczyć osobiście
w zamkniętej kopercie
do sekretariatu
ul. Długa 13, Zielona Góra z dopiskiem na kopercie: „ asystent rodziny "