Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x
Logo: BIP
Strona głównaPolecamyKONKURS GRANTOWYJesteś w dziale:

Polecamy

29-10-2021 drukuj

KONKURS GRANTOWY

Ilustracja do informacji: KONKURS GRANTOWY
Miasto Zielona Góra  ogłasza nabór  wniosków w konkursie grantowym cyfrowa gmina – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”
 
Cel projektu -  wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
 
Termin naboru:  29 października 2021 r. do 15.00
 
Wnioski należy składać:
  1. do skrzynki podawczej wystawionej w holu budynku Urzędu Miasta Zielona Góra,
    przy ul. Podgórna 22;
  2. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Zielona Góra, przy ul. Podgórnej 22;
  3. w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Długa 13
  4. za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22 65-424 Zielona Góra;
  
Warunkiem uzyskania wsparcia jest złożenie oświadczenia wskazującego, że:
 
a)      dziecko zamieszkuje miejscowość, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe
         przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
 
b)      dziecko wskazane w oświadczeniu jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej,
          tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) Pani/Pana, który  pracował
          niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał
          w miejscowości, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe
          przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
 
c)      dziecko wskazane w niniejszym oświadczeniu nie otrzymało na własność lub w drodze
          użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego
          wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego
          laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych
          lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
 
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
 
a)       sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym
          oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria
          i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami,
 
b)        ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego,
                                        
c)       usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym
          w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak
          możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
 
Informacje dodatkowe:
  • informacje szczegółowe można uzyskać na stronie:  
    https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
    zgodnie z zapisami umowy komputery są udostępniane w ramach umowy użyczenia,
  • program nie przewiduje wypłaty środków pieniężnych,
  • dokumenty należy składać kompletne łącznie z zgodą na przetwarzanie danych osobowych, 
  • sprzęt wydawany zakwalifikowanym w programie rodzinom nie jest wypożyczany,
    ale oddany na własność
    . Oznacza to, że nie podlega on zwrotowi nawet po zakończeniu projektu.
Więcej informacji oraz druki do pobrania:
 
 
  • Baner: Pełnomocnik
  • Baner: Urzad Miasta
  • Baner: Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna
  • Baner: Lubuska Niebieska Tarcza
  • Baner: LOPiT
  • Baner: ROPS
  • Baner: Baza ofert pracy
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Wojewoda
  • Baner: DPS Kombatant
  • Baner: DPS
  • Baner: WOTUW
  • Baner: Ogólnopolska karta seniora
Znajdujesz się na stronie: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
 
Baner: Testowy baner górny