Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x
Logo: BIP

Polecamy

17-07-2017 drukuj

Wycieczka do Wrocławia

Ilustracja do informacji: Wycieczka do Wrocławia
Na rozpoczęcie wakacji w ramach realizacji projektu „Góra pomocy” 26 czerwca 2017 został zorganizowany dla jego uczestników rodzinny wyjazd do Wrocławia.

Wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania wrocławskiego ZOO i jednej z największych atrakcji ostatnich miesięcy – Afrykarium. Była to największa niespodzianka dla najmłodszych uczestników, gdyż niektórzy po raz pierwszy mieli możliwość z bliska przyjrzeć się zwierzętom, które znają tylko z książki lub telewizji, tj. lwom, tygrysom, żyrafom, słoniom, orangutanom, krokodylom i wielu innym okazom oraz zobaczyć z bliska rośliny i zwierzęta żyjące pod wodą w różnych częściach świata.

Chwilę oddechu i odpoczynku mogliśmy złapać przy największej w Polsce Fontannie multimedialnej mieszczącej się przy Hali Stulecia otoczonej pergolą w malowniczym parku Szczytnickim.

Odwiedziliśmy również Ogród Japoński, na terenie którego występuje wiele egzotycznych roślin. Spacerując alejkami przez chwilę mogliśmy poczuć się jak byśmy byli w kraju Kwitnącej Wiśni.

Wizytę we Wrocławiu zakończyliśmy wspólnym obiadem w okolicach Rynku. W miłej atmosferze nabieraliśmy sił na podróż do domu. Zmęczeni, ale uradowani udaliśmy się w drogę powrotną. W autobusie panowała miła i radosna atmosfera, były śmiechy, żarty i dobra zabawa. Dzięki temu nikt z nas nie spostrzegł jak szybko minęła nam droga do domu

Projekt „Góra pomocy" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji