Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x
Logo: BIP

Do zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego należy:

  • administrowanie siecią komputerową Ośrodka,
  • prowadzenie spraw BHP i ochrony p. pożarowej zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie pracy i przepisach wykonawczych,
  • prowadzenie archiwum Ośrodka,
  • zaopatrywanie Ośrodka w niezbędne materiały biurowe, środki czystości, sprzęt
    i meble,
  • okresowa inwentaryzacja sprzętu, mebli i urządzeń,
  • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych oraz robót publicznych („program miejski”),
  • prowadzenie spraw kadrowych Ośrodka,
  • prowadzenie spraw związanych z pochówkiem osób zgłoszonych przez dział pomocy środowiskowej,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Ośrodka,
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Ośrodka w legitymacje służbowe i bilety MZK,
  • prowadzenie całości spraw związanych z obsługą kart w programach promocyjno – rabatowych,
  • wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa oraz zadań zleconych przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  • Baner: Pełnomocnik
  • Baner: Urzad Miasta
  • Baner: Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna
  • Baner: Lubuska Niebieska Tarcza
  • Baner: LOPiT
  • Baner: ROPS
  • Baner: Baza ofert pracy
  • Baner: Lubuskie
  • Baner: Wojewoda
  • Baner: DPS Kombatant
  • Baner: DPS
  • Baner: WOTUW
Znajdujesz się na stronie: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
 
Baner: Testowy baner górny